onsdag 1. januar 2014

GODT NYTTÅR

En herlig romjul er forbi, og vi har kost oss altfor masse! Vi har spist så mye at spiserøret er fullt...og verken Sats eller fjellet har fått noe særlig besøk av meg...Men NÅ er jeg klar igjen, og har (som sikkert 80% av Norges befolkning) et mål om å bli flink i 2014 ;) ..kanskje, bare kanskje, jeg skal bli litt flinkere å blogge også ;) Jeg er jo veldig treg for tiden, og det er vel litt i seneste laget å vise frem juletreet, men her er altså vår julepyntede stue! 


Nyttårsaften ble feiret hos gode venner med enda mer god mat, fyrverkeri og kos til langt på natt! 


Men vi har ikke bare kost oss i julen. Vi er endelig igang igjen med litt oppussing! Jeg tør ikke å love noen dato, men snaaaart håper jeg på å flytte inn på nytt soverom. I skrivende stund har jeg bare en liten pause fra gipsing av vegger... så venter "bare" sparkel, maling, sette inn nytt vindu, legge gulv, lage garderobe... og selvfølgelig innrede :) Vi starter det nye året i kjent stil...! 


4 kommentarer:

  1. Nydelige bildet fra vakkert hjem!!
    Vi skal omså igång med oppussing av soverom snart, gleeeeder meg!

    Ønsker deg en fin start på det nye året,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
  2. For et flott hjem! Nydelig julepyntet :-)
    Ønsker deg en fin torsdag og godt nytt år. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Godt nytt år!!
    Herlig julepyntet ♥
    Her er det og noen vage nyttårsforsetter om trening og blogging osv... så får vi se da, haha:))

    SvarSlett
  4. Dere har så utrolig fint gulv! :-) Hva slags type er det?

    SvarSlett