fredag 5. april 2013

NIB utfordring - Vårforberedelser




Vi har hatt et nydelig, men ganske kaldt vær i Bergen de siste ukene, og foreløpig er det best å holde seg i bevegelse når man skal være ute. Likevel har jeg tatt frem kafé-bordet og plassert i solveggen ved inngangspartiet. Med saueskinn, et pledd og noe varmt i koppen går det fint an å ta seg en liten pause fra hagearbeidet mens guttaboys sykler frem og tilbake :) Det er fremdeles frost om natten, men jeg tok sjansen på å plante noen stemorsblomster tidligere i denne uken. Så får vi se om de overlever...



Vi har allerede grillet flere ganger i år, og i bøttegrillen er det koselig å lage et lite bål og grille feks pølser eller karbonader. Enkel og kjapp middag når man har mest lyst å være ute på ettermiddagen. Ungene syns også det er fint å slippe å gå inn for å spise :) 


...og pusen er selvsagt med der det skjer...

Med dette bilderaset deltar jeg i månedens utfordring hos Norske interiørblogger.
HER kan du se alle bidragene


Med disse bildene deltar jeg også i Franciskas konkuranse
om å få bilder på trykk i hennes nye bok; Sanselig rom


GOD HELG ALLE SAMMEN 







3 kommentarer:

  1. Nydelige herlige vårbilder:))
    Ein fin fin fredag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så herlige Bilder!
    Lyse og fine...og utrolig stilig med de lilla detaljene!
    Og selvsagt elsker jeg pusen din!!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Lekre bilder, og pusen var kjempeskjønn. D

    SvarSlett