torsdag 3. januar 2013

Tilbakeblikk på julen

Jeg postet innlegg hver dag frem til juaften, og så sa det stopp ;) Jeg tok visst juelferie fra bloggen, og viste lite julete innlegg... derfor har jeg samlet sammen litt bilder fra julen vår. Foruten jule-dagene vi haddet på hytten i vinterlandet, tror jeg den dagen vi var på juletrejakt var den koseligste! Bittelillejualften, nydelig vær, snø, fjøsnisse, bål, pølser, kakao.. og høydepunktet; guttene fikk velge tre i juletreskogen og være med på å hugge det ned :) Tror dette blir ny tradisjon!
Siden vi feiret jul på hytten, så fikk ikke huset så mye julepynt. Sort, hvitt, sølv, stjerner, natur, masse levende lys og noen hjemmelagde pepperkakehus gav meg julestemning massevis, men guttene sine rom var full av røde nisser ;)

Vi har kost oss masse i "inneværet" sammen med gode venner, familie, mat og hverandre!
Men nå er hverdagen tilbake.. med skole, jobb..og treeening!! Juleflesket skal bort!!

Ha en strålende dag!
..Snart helg igjen ;) 



2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder:)
    Må få ønske deg et riktig godt nytt år!glede meg til å følge deg videre i 2013!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bilder fra julen:)
    Herlig med eget hogget tre!!
    Digger vedoppbevaringen deres by the way:)

    SvarSlett