torsdag 31. mai 2012

Et lite tips og en skjenk :)

Jeg tok visst en bloggpause etter 17.mai, og det av den enkle grunn at vi har hatt sommer i Bergen :) Dagene har vært fylt av båtliv, sol, grilling og is! Nå derimot, blåser det friskt her langs kysten, og det går an å sitte inne uten helt dårlig samvittighet.. Idag skulle jeg egentlig bare tipse deg om billig gavepapir, men da jeg la det på skjenken for å ta bilde av de, kom jeg på at jeg aldri har vist frem skjenken min på bloggen. Skjenken har nylig flyttet inn hos meg, men det er langt fra en ny skjenk. Denne har min kjære bestefar laget, og det gjør jo selvfølgelig at jeg er ekstra glad i den :)



Men tilbake til gavepapiret. På Ikea får du 5 meter gavepapir i herlige farger, for 8kroner! Det er jo latterlig billig! Passet fint at jeg hadde kjøpt en del ruller, for idag var det tid for gaveutdelig her i heimen ;) Idag har jeg nemlig vært konen til verdens snilleste mann i 4 år ♥ Jeg gleder meg til å bruke spa-gavekortet som jeg fikk av han :)

Nå er det natta
Sov godt!


1 kommentar:

  1. Så flott skjenk, og så koselig at det er bestefaren din som har laget den:)

    Flotte de papirene, herlig farger, til en billig pris - det liker vi:)

    Ha en fin fin kveld og en god fredag i morgen:)

    SvarSlett