søndag 18. desember 2011

God kveld i stuen!

Fremdeles stille på bloggen, og det skyldes til dels "vannskadekaoset", men også pga det meste jeg gjør på om dagen er hemmelig frem til jul ;) Tenkte bare å komme med en liten stemningsrapport fra stuen vår. Ikveld har vi sett håndballkamp, og det var jo gøy ;) Gratulerer til gulljentene!! ..og ekstra gøy var det å se kampen fra våre 2 nye sofaer! ..nei, jeg klarte ikke å vente med å ta de inn før gulvet ble lagt. Klokken ett i natt fikk vi plutselig for oss at vi ville ha sofaen inn før julaften ;) 


Du kan skimte sofaen bak maten ;) ..men jeg vil vente med å vise til dagslyset titter frem! Maten var forresten veldig god! Etter tips fra min gode venninne laget jeg faitas-salat med bla eple, pasta og kylling - toppet med potet-sticks og aioli...mmm!

Nok en hektisk uke venter oss, med julefester både på skole og barnehage, siste innspurt med det som skal gjøres før jul, og mr.Handyman har svært spennende tider på jobben... ;) Håper din uke blir fin!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar