tirsdag 14. september 2010

NCS fargekart

Det er inspirerende å bla gjennom fargekart. Men med 1950 farger å velge mellom, kan det ta sin tid før man klarer å bestemme seg. Jeg ligger fremdeles strak med influensa, så idag har jeg brukt mye tid på fargekartet, og nå har jeg bestemt meg..tror jeg ;)


Uansett hvilken farge jeg velger, vil resultatet bli mye bedre enn slik det er idag! Gleder meg masse til vi er ferdig, og du skal få se før og etter bilder! :)

Ps: Har du fått med deg at du kan vinne et smykke her hos meg!? :)


Ha en fin tirsdagskveld! 
Her gleder vi oss til Greys Anatomy :)

1 kommentar:

  1. Har du lært deg å "lese" kodene under? Det er til stor hjelp hvis man skal ha farger til å passe sammen. Jeg har skrevet om NCS flere steder på min blogg.
    Lykke til med fargevalgene.

    SvarSlett