tirsdag 10. august 2010

*Hokus Pokus*

Er det noen som kan resten av trylleformelen for å bli frisk!? Jeg sitter her og spiser suppe til frokost fordi alt annet er vondt å svelge. Slapp i fisken og koker over av feber..og slik har jeg vært siden lørdag! Det passer veldig dårlig nå! Imorgen er det nemlig en stor dag i huset; Luringen fyller 5år og gleder seg selvsagt stort til denne dagen :) Som så mange andre mødre, syns jeg også det er utrolig gøy å lage bursdagsfest for mine søte små, og har de siste ukene planlagt 2 fester til minste detalj.. Jeg krysser fingrene for at jeg rekker å lage alt jeg har planlagt til barnebesøket som skal være i helgen - Gutten har lagt inn en bestilling på stjerner- og planetfest, og forventningere er høye!


Heldigvis liker jeg å være tidlig ute når det gjelder innkjøp til slike begivenheter :) Det meste av pynt er i hus og gaver er pakket inn, så gutten skal gjøres stas på uansett!! Det er et stort nederlag for meg å si dette, men nå vurderer jeg faktisk å la min mor få stelle istand famlilebesøket imorgen som hun har tilbudt seg å gjøre dersom jeg ikke blir frisk..♥  Min kjære far har bursdag imorgen også, så det blir jo ikke helt feil å feire dagen i deres hus.... :)

Håper du er frisk og har en fin dag! 

4 kommentarer:

  1. Masse god bedring til deg♥

    Klem T

    SvarSlett
  2. God bedring, kjære deg, er ikke godt og være syk... jeg kan desverre ikke hjelpe deg med noe trylleformel, men mange nok hilsner gjør nok at du føler deg bedre:))

    Trøsteklem fra Line

    SvarSlett
  3. Huff, så kjedelig!
    Tipper at både Luringen og mamma'en din er fullt klar over at din viktigste tanke er at bursdagsbarnet har det kjekt! Hva har vi mødre for? - klart hun må få stelle for dere, så får du heller slå på stortrommen til helgen.

    God bedring!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Luringen i dag!!!

    Håper du er bedre og kan få gjort det du vil, men ellers så syns jeg ikke det skal være et nederlag å la andre hjelpe til. Sier jeg, som sikkert ville sagt det samme som deg, men det er liksom lettere å være klok når det gjelder andre. Så la din mor få hjelpe, så er du frisk til barnebursdagen i helgen!!!
    God bedring og lykke til med feiring!!
    Klem!!

    SvarSlett