tirsdag 27. april 2010

Her er grunnen...

..eller hvertfall en av grunnene til at det er ganske dødt og kjedelig på bloggen min for tiden!


3 forskjellige skoleoppgaver som skal leveres om noen uker! På bildet ser du en liten brøkdel av den selvvalge oppgaven som jeg har nevn tidligere. Jeg tegner og "innreder" huset vårt! Her er farger, materialer og bilder som jeg bruker for å gi et inntrykk av den stemningen jeg ønsker å skape.

Nå har jeg nettopp sittet 30 min på vent i telefonen, for en samtale på et halv minutt: "Du må sende en mail" Ting går ikke alltid så kjapt når det er bygningsetaten man har med å gjøre... Den første damen jeg snakket med kunne jo kanskje nevnt for meg at de måtte ha en skriftlig søknad for å levere ut tegninger av huset mitt! Jaja.. får skrive litt stilhistorie eller gjøre ArchiCAD oppgaven mens jeg venter på litt mer detaljerte tegninger enn de jeg allerede har :)

Håper du har en fin dag!

1 kommentar:

  1. Kjenner til travle dager med studier og familieliv, da blir det til at noe må nedprioriteres. Og bloggen er jo her den, vi også:) Ha en fin helg:) Klem Heidi

    SvarSlett