søndag 15. februar 2015

UFORGLEMMELIG STOCKHOLMTUR

Jentetur til Stockholm! Stockholm furniture & light fair, og 4 dager med shopping og champage... Det burde jo bli en fantastisk og uforglemmelig tur..!! Og uforglemmelig ble den.. men ikke helt slik vi hadde sett for oss.

Dag 1: Reisefølget fikk omgangssyke!
Dag 2: Sulle alene rundt i Stockholms gater... ganske kvalm..
Natt 2: Jeg gikk fullstendig ned for telling med omgangssyken jeg også!

...og sånn gikk no dagan! 



Nå har jeg fått det litt på avstand og ser tilbake på det som en tragikomisk hendelse. Messen som jeg hadde gledet meg sånn til, ble såvidt besøkt i noen timer..ganske kvalm, og uten noe særlig fokus på alle de kule møblene som var å se. KJIPT, men SHIT HAPPENS...! Får ta det igjen en annen gang!

Ikveld har jeg en fantastisk fin helg å se tilbake på. Sol i Bergen og båttur til egen by...i ny båt :) Vi har kost oss med både sprudlevann, sushi, valentinsdag og fifty shades of grey på kino. Idag var vi (og resten av Bergens befolkning;) på Fløien-tur med guttaboys og "båtvenner" og spiste nybakte fastelavensboller som min mor tok med seg på besøk i båten :) PERFEKT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar