onsdag 18. februar 2015

REALITY.... INGEN DESINGERFROKOST HER I GÅRDEN...!

Til tider kan det være litt slitsomt å blogge om interiør. Iallefall når hovedfokuset skal være interiørbilder fra eget hjem. Det må være ryddig og man må ha riktig lys. For meg er iallefall dét ganske avgjørende om jeg syns andre sine hjem og bilder er inspirerende eller ei. Selvfølgelig er det ganske greit å se at heller ikke de andre har det plettfritt hele tiden, men jeg blir ikke inspirert av å se bilder av rot..! Det er ingen hemmelighet at BAK kamera hos de fleste interiørbloggere vil man finne både rot og støv, og hos meg er det kanskje enda mer enn hos andre. Jeg liker å ha orden, og blir hissig av å ha rot rundt meg.. men noen ganger syns jeg det er bedre å bare forlate et rotete hus enn å rydde det..!! Det er jo mye gøyere å finne på andre ting ;)

Frokosten på bildet her ser jo ut som den er Lillegutten sin.. Men neida, her det ingen barn hjemme -  Bare en sliten mor som tar den øverste tallerkenen i bunken, setter seg i Lego-haugen foran "God morgen Norge" i trusen og en oversized hettegenser. Ingen planer om å rydde rundt seg!!

MEN, når jeg først bestemer meg for å shine huset, da gjør jeg det skikkelig! Da vaskes hver minste lille krok og list, puter bankes og luftes, og jeg får fnatt hvis noen legger noe på feil plass... Og hvis stuen da bader i herlig dagslys, DA kommer lysten til å ta bilder og blogge! Da er det gøy å blogge, og jeg blir inspirert til å både skrive, ta bilder, ommøblere og lage fotogene lunsjer :)

HVORDAN HAR DU DET? :) 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar