mandag 5. april 2010

Vårpuss

Igår kom vi hjem fra noen fine og bråkete dager på hytten.. 7 voksne og 5 barn fra 0-5 år, det kan bli liv av det! Vi koser oss sammen, men det er jammen godt å komme hjem igjen og bare være oss 4 også :)


På hytten var jeg uten nett. Egentlig ganske deilig, men det var veldig kjekt å komme hjem til mange koselige hilsener fra dere :) Takk!! Jeg var forresten uten telefon også.. Lille Bøllefrø knakk telefonen min i 2 nemlig! Du husker kanskje at han kastet den i do for litt siden også!? ..Da klarte jeg faktisk å fikse den og desinfisere den :) Men denne gangen er det desverre ikke håp.. Jeg skal passe bedre på min neste telefon!


Påskens siste dag er her, og som sagt liker jeg å ordne i hagen i påsken. Idag har vi begynt..og jeg ser at det trengs mer enn et par påskedager for å ordne opp der! Etter en runde med høytrykkspyleren viste det seg at det var mer enn bare litt som må males i vår!


Nå er guttene på trening slik at jeg får ro til å skrive litt stilhistorie (og blogge litt selvfølgelig ;) Når de kommer tilbake tror jeg de skal lokkes med på en liten tur til Plantasjen! Det er jo mye gøyere å rydde hvis man har noen fine blomster å sette på plass etterpå, ikke sant?! ;)


Da min egen hage ikke egner seg til fotografering ennå,
har jeg lånt noen bilder fra Bloomingville idag. Mye fint å finne der :) 

Håper du nyter dagen!
Her er det deilig vårvær

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du viser :-) Kan nok tenke meg det var deilig å komme hjem igjen. Alltid hyggeli borte, men som alle alltid sier er hjemme best! ;-)

    Ha en flott uke!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Hei Eva! Hvis du går inn på bloggen min så har jeg noe til deg.

    ♥Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte vårbilder du inspirerer oss med!! Jeg mangler bare egen hage...Arghh! Kan jo ikke akkurat gå løs på naboens!!
    Men noen urner kan vi vel alltids fikse!!

    Håper du har fått deg ny telefon! Klem!!

    SvarSlett