fredag 9. april 2010

En mørkere side...


Jeg liker veldig godt stemningen og interiøret på disse bildene, men "det er ikke meg"! Nettopp derfor var det gøy å få style en "mørk avdeling" i Interiør Huset i Alvøen idag! Vi har fått enda en opgave på skolen. Ja, nå holder jeg på med 4 forskjellige oppgaver, og dette er en gruppeoppgave.

Eksponeringsdesign
Klassen er delt inn i 3 grupper, og gruppene skal ta for seg hver sin avdeling i den flotte butikken i Alvøen. De to søstrene, Hilde og Lene, ønsker at vi skal komme med forslag til hvordan de kan eksponere butikken sin. Vi skal lage stemningscollage og tegne perspektivtegninger, samt style og ta bilder av en liten del i butikken.


Jeg syns jo det er ekstra gøy at det er denne butikken vi skal jobbe i, da det er "min lokale" interiørbutikk :) Mange av trilleturene har gått til nettopp denne butikken. Her kan du se hvor fint det er i Alvøen!!


 God helg!

1 kommentar:

  1. Knallfine bilder og for en spennende oppgave!!
    Håper alt er bra med deg!?
    Ønsker deg en super helg i det flotte været:)
    Klem Tonje

    SvarSlett