lørdag 17. april 2010

Orden i sakene....

..til en gutt på 4år, som samler på alt??


Jeg syns det er vanskelig. 
Jeg vil jo at gutten skal ha et fint rom, 
men det er ikke så lett når han blir glad i hver minste 
  pappeske, trepinne og gullmynt (les småstein) han finner!!
 Det viktigste for meg at han selv liker rommet sitt!


 
Men nå er han "enig" med meg!
En førskolegutt har det ikke så rotete,  
og trenger ikke hoppemadrass som tar 1/6 av gulvplassen,
når vi har en svær trampoline utenfor.
Idag har vi storopprydning,
og det som lokker Luringen med på dette,
er et skrivebord som har gått i arv i min familie :)
Bilder av det helt unike skrivebordet kommer!
 

Håper du får en fiin lørdag!
Snart drar vi avsted på loppemarked igjen

2 kommentarer:

  1. Satt akkurat og skreiv litt om Norgesglass. Men dette var absolutt en god ide til bruksområde! Perlene ligger mye rundtomkring her, ja...
    God lørdag!

    SvarSlett
  2. Lykke til med oprydding :-) Stilig med norgesglass som oppbevaring!

    ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett