lørdag 24. april 2010

Travle tider...

..og da er det bloggen som lider mest! Jeg får verken pleiet min egen blogg eller lest andre sine blogger. Barn, skole og husarbeid tar mesteparten av tiden, men jeg ser at mer avslappende dager begynner å nærme seg :) Båten, som har mye av skylden (mye som må gjøres mens den står på land) for at Mr.Handyman og jeg har omtrent bare vært hjemme på skift, skal heldigvis sjøsettes idag :) ..og det er bare 6-7 uker igjen til jeg er ferdig med første semester av interiørstudiet :)

Treg som jeg er, har jeg ennå ikke takket pent for to fine awarder som jeg har fått!! Den du ser over her har jeg fått av koselige Kristin. Hun er kjempeflink å ta bilder, lager fine kort og har den herligste lille krabaten som stadig sjamerer leserne av Vingesus og Julebrus :)

 
Søte Miriam Lilliana har gitt meg denne awarden som hun har laget selv :) Miriam er nygift og på bloggen hennes kan du se noen nydelige brudebilder! Hun er også veldig flink å ta bilder!

God lørdag til deg som er innom!
Jeg skal i utdrikningslag :)

1 kommentar:

  1. Så koselig omtale av bloggen min - og meg(!) og Linus!! Tusen takk! Klem!!

    SvarSlett