mandag 12. januar 2015

TØRKESTATIVET I STUEN

Da vi holdt på å bygge ut og lage nytt inngangsparti for 3 år siden, gikk jeg til innkjøp av Hee Lounge Chair. Jeg fikk overbevist mannen i huset om at denne var super å ha i et inngangsparti, og at stolen som skulle stå der ikke behøvde å være noe god å sitte på. For han mente jo at denne stolen var ubrukelig! Uansett, jeg kjøpte stolen jeg, og den fikk stå i hallen en stund....men nå er jo jeg litt glad i forandring i heimen, så denne stolen har fått lov å flytte litt rundt, og nå står den fint plassert i husets hjerte ;)


Når vi har gjester tar som regel mannen seg av rydding etter maten (jeg har jo tross alt gjort alt det andre, hehe). Og når han er klar for å sette seg i sofaen sammen med oss andre, er det bare HAY'en som er ledig...for det er jo ingen som frivilig setter seg først på denne ;) Jeg har ikke telling på hvor mange vitser og stygge ord han har lirt av seg om stolen mens han sitter på den...

Hva jeg syns om å sitte på den skal jeg ikke uttale meg for høyt om..
men den har ihvertfall gitt oss en god del latter i selskapene våre! ;) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar