onsdag 7. januar 2015

GODT NYTT ÅR

Hei hei du som er innom! Vi er allerede én uke inn i 2015. Håper du har hatt en bra start på året!? Jeg har pådratt meg januarsyndromet i år igjen... I dét julepynten pakkes ned, bobler kreativiteten og behovet for forandring! Før kartongen med julepynt har flyttet opp igjen på loftet, svinger jeg rundt med malekosten eller en hammer. I år har jeg til og med lekt elektriker og laget meg en lampe :) Du skal snart få se..


En annen ting som er obligatorisk når juletreet blir slengt ut i hagen (for å ligge der i noen mnd;) er å fylle på med grønne planter! Herlig med den friske grønnfargen i huset etter en måned med julerødt og stjerner i vinduene...  

1 kommentar:

  1. Oh yes! Akkurat slik er det her og:)
    Var på Plantasjen i dag, og fikk med meg litt grønt - trenger det:)
    Gull, natur og grønt - love it ♡
    Og planen om og male en vegg i stua er klar, må bare klare og bestemme meg for farge:))

    SvarSlett