torsdag 8. januar 2015

BARNAS PERSONLIGHET I INTERIØRET

Jeg vet hvordan jeg vil ha det hjemme. Det er ikke lett for de andre i huset å slippe til ;) MEN jeg syns det er viktig å vise barna at man setter pris på tegninger og diverse som kommer hjem fra barnehage og skole.. De er jo SÅ stolt! Og noen av tingene kan faktisk være veldig fine! På veggene her i huset har vi for eksempel ingen kjøpte bilder. Bilder er malt/tegnet av meg eller barna (mannen i huset bidrar ikke så veldig på den fronten ;) ..og så har vi litt fotografier, men her bør jeg skjerpe meg. Nyttårsforsett 2015: Familiebilder på veggen!! 


En av mine favoritt pynteting er dette spøkelset med heksehatt og store horn :) Den kom lillegutten hjem med etter at de hadde hatt om fantasifigurer i barnehagen. Han glir jo rett inn i interiøret mitt!


Fotavtrykket som ble tatt i en fei en dag da begge guttene var syk, er også en favoritt. Jeg har glemt å skrive dato på, og det ble funnet sammenkrøllet i et skap ca 4 år etter det ble trykket...men jeg klarte å redde det med glass og ramme :) Tipper guttene var 2-3 mnd og 3,5år da dette ble laget. Uerstattelig!!

Jeg vil vise flere ting som guttene har laget, men for øyeblikket er det en svart sky som setter stuen min i et dårlig lys. Får ta bilder en annen dag....


HA EN FORTSATT FIN DAG


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar