onsdag 18. januar 2012

Snart 3

Det planlegges bursdagsfest om dagen. Lille Bøllefrø fyller 3 år neste helg, og det må selvsagt feires - med intet mindre enn 3 besøk! Når man er så heldig å være omgitt av mange fine mennesker, syns jeg det er greit å dele opp feiringen slik at bursdagsgutten får glede av gjestene sine! Det blir et familiebesøk, et vennebesøk, og så blir det et besøk av venner fra barnehagebarn. Lille Bøllefrø går i en liten familiebarnehage, så derfor kan vi invitere alle derfra også ;)


Til familebesøket har jeg laget en tradisjonell invitasjon i vanlig bildeformat, men til barnehagebesøket laget jeg en ny variant - alla en "savnet-katt flyer" ;) Det har begynt en del nye barn i barnehagen, og jeg kjenner ikke foreldrene, så derfor henger jeg opp en lapp på oppslagstavlen. Små lapper med kontaktinfo og tidspunkt kan rives av! Jeg syns dette var en grei løsning, men den kan selvsagt bare brukes så lenge alle blir invitert!


Ønsker deg en fin onsdag!
Her skal det males

1 kommentar:

  1. Heisann:)
    Så fine invitasjoner!! Tenker han er spent!!

    Gøy at du og har malt krakken i nesten samme farge:)
    Jeg gleder meg også til å komme til dere en dag og se alt dere har gjort siden sist!!
    Kos deg med malingen, jeg skal ha lunsj med klubbvenninnene!

    Klem Mari

    SvarSlett