søndag 8. januar 2012

Det går fremover...

2.januar røk julepynten til her i huset - og det resulterte i at jeg "måtte" på shopping på samme dag ;) På Living fant jeg puter i akkurat den blåfargen jeg hadde sett for meg. De hadde en veldig stiv og syntetisk innerpute, men når pute m/trekk kostet 79 kroner gjør det ingenting - det er jo bare å bytte innerputen ut med en god dunpute :)


I samme butikk fant jeg også lysestakene i blått og grått ♥ Stuen begynner å ta form, og jeg ignorerer kirsebærlaminaten så godt jeg kan ;) Forhåpentligvis kan vi legge nytt gulv snart! Vi, dvs mr.Handyman, har jobbet på spreng i kjelleren for å gjøre alt klart til trappemontørene kommer om noen uker.  ..Tror forresten jeg har glemt å si at kjelleren nå er tør igjen etter vannskaden, og at der bare mangler litt mye sparkel og maling før jeg kan legge ned den hvitpigmenterte ask- parketten i trapperommet/ guttene sitt leke- og tv-rom. Ooo Lykke ;) Skal bli kjekt å kunne ta i bruk garderobe og vaskerom også - uten å måtte gå ut i stormen for å komme seg ned dit ;)

Nyt søndagen!

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger , kan tenke meg det er koselig i stua deres nå:-) Alltid kjekt å friske opp.
    Ønsker deg en fin søndag:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine farger på puter og lysestaker ja:)
    Og det er så deilig og få shoppet seg litt nytt etter jul:)
    Trenger ikke være så mye, men små detaljer ♥

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett