onsdag 18. august 2010

Når trekkfuglene flyr sørover....

...da flyr jeg etter dem :)


De er et vakkert syn på himmelen, men når grågåsen vender sørover er det et tegn på at høsten er veldig nær! Jeg har allerede sett noen flokker som har flydd..og det er kjipt! Sommeren skulle vart litt lenger. Men imorgen slår jeg følge med grågåsen! Vi reiser til Tyrkia og skal kose oss i 30-40 grader i en uke. Gleder oss! Om jeg finner internett og bloggelyst er det ingen som vet.. Men kanskje :) Vi sees plutselig!

Hej så lenge ♥

4 kommentarer:

  1. Så lurt, og følge fuglene...:))
    Kos dere masse ♥

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hørtes ikke dumt ut!!
    God tur, og kos deg i varmen!! :)

    SvarSlett
  3. Jeg så den første plogen med gjess i går!! Men vi har ingen planer om å fly etter dem, dessverre. Men vi har mange andre planer utover høsten, som vi gleder oss til.

    God tur!! Klem!

    SvarSlett