tirsdag 31. august 2010

I bokhyllen

Jeg er ingen lesehest. Jeg skulle ønske jeg var det, men jeg får ikke meg selv til å sette meg ned med noe som sikkert er  en god bok. Jeg er nok for rastløs til det.. Men kokebøker, blomsterbøker, festbøker og  interiørbøker har jeg mange av, og de koser jeg meg med!! Det er nok fordi de får kreativiteten til å boble, og rett etter jeg har bladd i en, spretter jeg opp og har lyst å gjøre noe..ett eller annet.. lage eller kjøpe noe :) 


Jeg benytter helst enhver anledning til å invitere familie og venner på besøk, og en bursdag får ikke gå stille forbi her i huset..selv ikke min egen ;)   Igår kveld tok jeg et dypdykk i koke- og festplanleggingsbøkene mine, så nå er jeg full av ideer som må settes sammen til en god plan for festen vi skal ha på lørdag. Jeg blir glad om du har noen gode oppskrifter på fingermat ol. som du vil dele med meg!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar