mandag 28. desember 2009

Romjulen

Første og andre juledag var vi på hytten med hele min familie. 7 voksne og 5 barn mellom 5mnd og 5 år..det blir liv av det!! Men det er kjekt å være sammen, en stund hvertfall hehe, og barn og voksne har aket og kost seg. Natt til søndag snødde det masse, så vi måtte grave frem bilene før vi kunne reise hjem :) Jeg skulle gjerne hatt meg noen timer i bakkene på snowboard, men det får vi se om vi får gjort senere i vinter. Gleder meg til ungene er store nok, så vi kan ta de med oss i bakkene! Storegutten skal få slalomski neste vinter.



På hytten er det tv i hvit pianolakk, gjett om jeg ønsker meg det hjemme også da!!
(noen som vet om de gulner?)


Ikveld skal vi i romsjulsbesøk hjemme hos mine foreldre. Min mor har invitert hele slekten sin! Jeg tror vi blir mellom 30 og 40 mennesker. Det blir koldtbord og de fleste tar med seg èn rett. Jeg skal lage en kylling curry salat.



Ha en fortsatt fin dag

2 kommentarer:

  1. Hei
    Så deilig det så ut på hyttetur!
    Og for en fantastisk hytte !
    Så dekorativt med alle julelysene også.:)
    Ha en kjempefin nyttårsfeiring torsdag og ha et godt nytt år !

    Klem fra Monja

    SvarSlett
  2. Kjempe vakkert med de lysene på hytta!
    Idyllisk :)

    SvarSlett