søndag 22. november 2009

Tapas


Fredag kveld: Far er på trening, Mor legger 2 unger, blogger, lager forskjellige tapasretter, rydder og dusjer mens hun snakker med svigermor i telefonen. ALT samtidig! Dere mødre der ute kjenner dere sikkert igjen i det å gjøre 100 ting på en gang...


Idet jeg kommer ut av dusjen rekker jeg akkurat å stoppe mannen fra å gå inn på kjøkkenet og ødelegge hele overraskelsen. For å kjøpe meg litt ekstra tid løper jeg forran og henter et glass vann til han og kommanderer han inn i dusjen.


Det er utrolig hvor lett en liten gutt på 9 mnd kan forandre på planene til sin mor (det er bare til å skrike ekstra mye det...) Fikk ikke tid å lage alt jeg hadde tenkt. Jeg serverte kyllingfilet surret i bacon og stekt i ovnen, hjemmelagde tacokjøttboller, en dressing/dip med hvitløk og persille og små spyd med MiniBabybel og Chorizo pølse.



Ha en strålende søndag!

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig du gjorde det da!!! Å tusenkunstnere det er mødre det, vi bare MÅ klare flere ting samtidig!!

    Så vakkert med love you og hjertene på fatet!! Lenge siden det var sånne påfunn her gitt.....

    H ane fin søndag, her er det håndball og svømming som er på tapetet!!

    SvarSlett
  2. Så skjønn du er, herlig med slike små ting i hverdagen. Tenker han ble glad !!!

    SvarSlett
  3. Snill du er med din mann,det er slike ting i værdagen som får et forhold til å blomstre..Håper der koste dere masse..Å ta vare på hverandre og være kjærester selv om man har barn er superviktig.Jeg har vært sammen med min kjære i 15 år og er like forelsket enda..herlig!!
    Men så har vi tatt oss fri fra barn og vært kjærester noen ganger.Viktig å prioritere det....
    Herlige bilder har du og tatt..
    God søndag til dere alle!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  4. namnamnam.
    ser kjempegodt ut ;)
    tenker han ble såååå fornøyd.
    ha en nydelig søndag.

    SvarSlett
  5. For en heldig mann du har altså! :)
    Nå ble jeg sulten, he he!

    SvarSlett
  6. Dette ser helt fantastisk ut Eva-Linn, du er utrolig flink! Trond må jo ha blitt helt mo i knærne:)
    Jeg er en iherdig tapas elsker og dette så virkelig fristende ut!
    En flott måte å vise noen at du er glad i dem..
    Håper dere hadde en flott kveld:)

    SvarSlett