fredag 13. november 2009

Inspirert og kreativ


Symaskinen min får kjørt seg om dagen. Jeg har også vært i skauen og plukket med meg kvister til krans, og kongler til juletreet. Boken Julegleder er veldig inspirerende! Fine bilder og gode ideer. Jeg er nesten ferdig med å lage krans med stoffstjerner, og neste prosjekt på listen er hvite kremmerhus og julestrømper til hele familien. Ellers er det mye annet jeg gjerne skulle ha blogget om..men da blir ikke julegavene så spennende for mine venner og familie ;)







God helg

2 kommentarer:

  1. Så herlig kreativ du er! Kransen blir veldi fin! Jeg prøvde å plukke kongler her om dagen selv, men jeg tror de var altfor fuktige, for de ble ikke særlig flotte når de tørka. Hvor har du fått tak i de nydelige konglene?

    SvarSlett
  2. Jøye meg! DU inspirerer meg! Takk:)
    Nydelige ting du tryller frem!

    God helg.

    Klem T♥

    SvarSlett