fredag 20. november 2009

Den store pyntedagen..

..nei, det er ikke jeg som skal pynte til jul allerede (skulle ønske det da :) Men imorgen er nemlig alle velkommen til å pynte pepperkakehusene som skal brukes i pekkerkakehusmodellen av Norges vakreste by, Bergen! Den årlige pepperkakebyen er under oppbygging, og jeg skal ta med meg Storegutten på pyntefest! Kommer du også? Klikk på bildet for mer info.


Idag var jeg på Blomsterforum på Vestkanten for å kjøpe meg noen hvite svibler, men der var det selvfølgelig bare blå igjen! Men de hadde veldig mye annet fint, og lille Rudolf fikk bli med meg hjem

























Blomsterforum er en veldig fin butikk og jeg var så heldig at jeg fikk jobbe der litt før jeg startet på studiene i fjor. Jeg søkte jobb i nettopp denne butikken pga jeg alltid var fornøyd når jeg hadde handlet der! Jeg lærte mye av de hyggelige damene og mannen som jobber der!





Blomsterforum selger selvfølgelig masse fine blomster, men de selger også mye fint fra bla. Sia og Krifon. Lille Rudolf kommer fra Krifon, og du kan ta en titt HER hvis du vil finne flere fine småting til en hyggelig pris.


Et blad med mye inspirasjon ble også med hjem fra handleturen idag. Jeg har tittet såvidt i bladet, men har allerede funnet noe jeg skal forsøke å lage.


Gleder meg til roen senker seg her ikveld. Da skal vi kose oss med deilig mat og dette bladet!


Nyt fredagen

1 kommentar:

  1. Så herlig med en sånn ordning! Da må dere kose dere masse masse:)

    klem fra meg

    SvarSlett