mandag 14. november 2011

Nå skjer det ting...

Vi er godt igang med ombygging i gang og vaskerom :) Forrige helg la jeg gulv og innredet vaskerom i kjelleren (bilder kommer), og igår rev vi det gamle. Trappen ned til kjelleren skal stå der det gamle vaskerommet var. Vi møtte på en del utfordringer i forhold til sikringsskap, hovedstoppekran, varmtvannsbereder og sentralstøvsuger..men etter mye grubling og bekymringer, fant vi en løsning til slutt.. uten at noen av de overnevte forholdene ble noe problem - det ble bare litt ekstra jobb for mr.Handyman ;)


Slik ser det altså ut idag. Ikke noe vakkert syn, men det er sikkert noen der ute som som syns det er litt gøy å følge med underveis i prosessen. ;) Veggene til det gamle vaskerommet ser du tydelig spor etter i gulvet. Trappen ned til kjelleren skal begynne der veggen var. Ytterdøren vår er den du ser rett frem - den fører ut i tilbygget hvor vårt nye inngangsparti en gang kommer. For tiden fungerer tilbygget som en to etasjers bod - noe som igrunn er greit å ha når man holder på med så store forandringer inne i huset, men jeg gleder meg voldsomt til vi en gang blir ferdig der også! I utgangspunktet hadde vi tenkt å gjøre det ferdig før vi lagde trapp til kjelleren..men det er vel lov å forandre på planene underveis !? ;)

 Oppe kan du skimte Lille Bøllefrø sitt rom, og nede ser du Luringen sitt rom..


Den lange smale gangen vår, har ikke akkurat vært et favorittrom i huset.. derfor lite før-bilder herfra. Men jeg tok disse to bildene av skyvedørsgarderoben, speilet og skoskapet, da tingene skal selges på finn.no :) I love finn.no!! Har solgt mange ting vi ikke har bruk for lengre ;) 

Med disse triste bildene, forlater jeg bloggen i noen dager...
Shopping og champagne i København står for tur!!
Jeg gleder meg stooort til en skikkelig husmorferie sammen med en god venninne!!

2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Dette var spennende å se:)
    Gleder meg til å se når det er ferdig!

    Kos deg masse på tur! Fortjener en husmorferie.
    Jeg skal til London om 10 dager! LYKKE:)

    Klem Mari:)

    SvarSlett
  2. Vi vurderer noe lignende selv! Blir spennede å se sluttresultatet!

    Lykke til!

    SvarSlett