torsdag 3. november 2011

Kjøkkenet

Jeg fortsetter å drømme meg bort med å lage små moodboards i huset. Alle materialer til oppussingen er i hus, så jeg leker meg litt med å sette de sammen og føle litt på stemningen de gir.


Kjøkkenet vårt er egentlig i kirsebær-finér, men vi leverte alle dører inn på et lakkverksted og fikk de lakket med billakk. Jeg er veldig fornøyd med resultatet! Det ble ganske kult med profilerte fronter i hvit høyglans - en finish litt utenom det vanlige! Nå gleder jeg meg til å få krystallflisene og den grå benkeplaten på plass. Men alt til sin tid.. først må vi gjøre ferdig kjelleren og hullet til trappen som kommer 27.november. Trappen krevde litt mer ombygging enn det vi først trodde.. Men vi er nærmere enn noensinne :D

Nå skal jeg ut å nyte det deilige høstværet, før jeg skal ta malekosten fatt..
Ønsker deg en fin fin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar