torsdag 7. oktober 2010

Livstegn...

Ja..så gikk det plutselig 3 uker uten et eneste blogginnlegg. Dårlig av meg, men bloggen må rett og slett nedprioriteres i travle perioder. Idag har jeg sittet i nærmere 14 timer på skolen. Vi jobber i grupper, og konkurrerer om å komme med det beste forslaget til NKF's stand til utdanningsmessen i 2011. Veldig gøy egentlig, men som vanlig; vi har ikke mye tid på oss! I skrivende stund holder jeg på å laste inn en svært tung fil i tegneprogrammet jeg bruker, så derfor har jeg noen minutter til blogging :) 


Men nå er det bare 3 dager igjen til vi drar til Paris på studietur!! Gjett om jeg gleder meg :D  4 dager i Paris..det skal bli herlig! Blir sikkert ganske tøft å være borte fra guttene mine så lenge, men jeg skal nok klare å fylle dagene ;) Satser på å komme hjem med masse fine bilder som jeg kan dele med dere!


Nå er det natt..Sov Godt!
evt. Ha en fin dag om du allerede har sovet

ps: Har du lyst å være med på trekning av et hjerteanheng, kan du melde deg på her.

3 kommentarer:

  1. Veldig kos at du tar deg en blggerunde av og til ja...:)) Men kan tenke meg at du har nok g gjøre fremver, så gøy med skole!

    Ønsker deg en herlig Paris tu, deilig:))

    Godnatta klem fra Line

    SvarSlett
  2. Lykke til med konkurranse, høres spennende ut!! Og god tur til Paris - håper dere får litt god seinsommer der nede!! Klem!

    SvarSlett
  3. God tur til Paris!! Hørte fra noen som var der nå i høstferien at det fortsatt er sommer der! :)

    SvarSlett