fredag 7. november 2014

Litt nytt...

... i Tv-stuen!

Her oppe sitter vi en god del i helgene. For guttaboys er ikke helgen fulkommen uten at de har fått lov å sitte forran tv'en sammen med mamma og pappa, se på tegnefilm og gjerne spise noe god mat og selvfølgelig litt snop. Misforstå meg rett..vi finner på mye annet i helgene også, men om vi er hjemme lørdagskvelden, så er det her vi tilbringer den :) Jeg har ikke helt funnet roen her oppe.. ikke vært helt fornøyd med belysning og møbler, men nå tror jeg at jeg begynner å nærme meg noe jeg kan bli fornøyd med!


Med den nye Muuto-Hay lampen min i taket, en ny stol fra IKEA og en ny "reol" av de gamle Expedit kassene, ble det ganske lyst og trivelig her. De grønne plantene frisker godt opp synes jeg - Deilig nå som det er litt mørk og grått ute!




Nå er det jo fredag og helg igjen,
og den er klar for å nytes - ikke i tvstuen, men i båten i byen :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar