tirsdag 10. september 2013

Rester..

..etter helgens festligheter :)

Vi feiret både min og min manns runde dager på lørdag, og hadde huset fullt av gode venner :) Med partytelt på altanen (takk for lånet kjære nabo) fikk vi god plass til 35 gjester! Og det at en del av oss ble sittende til klokken 0500 på morgenkvisten, er vel et tegn på at festen var vellykket :) 

Jeg styrte og stelte, lagde melondrinker og altfor mye mat.. men glemte selvsagt å ta bilde av noenting som helst.. så her får du servert et par usensurerte bilder fra dagen derpå... Eller det vil si, helt usensurert er det nok ikke, da en god sekk med flasker og et par dusin glass er ryddet vekk ;) 


Men for å kanskje gjøre dette innlegget litt mindre meningsløst for deg som leser, vil jeg anbefale noen billige og fine lykter. De med brun skinn-hank som du ser på bildet, er kjøpt på Nille, koster 59kr stk. og gir et fantastisk fint lys! Jeg bruker de egentlig i båten, men måtte ta de hjem for anledningen :) 

Det er forresten veldig kjekt med partytelt på altanen.. men når nordavinden står på her, kreves det litt mer solide saker, så det frister veldig å bygge noe permanent...MEN, vi har vel mer enn nok av andre saker å henge fingrene i for tiden.. Som for eksempel et soverom.. 

...TIL HELGA KANSKJE ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar