mandag 4. februar 2013

Velkommen inn

Igjen så er det ganske stille på bloggen. Den der bloggelysten svinger veldig altså, og jeg har alltid vært fast bestemt på at bloggingen skal være gøy, ikke et press! Men vi går mot lysere tider, og da blir det nok litt mindre stress å klare å vise egne bilder fra eget hjem :) Det er jo hovedsaklig det jeg ønsker å vise her på bloggen, og så håper jeg det kan være til inspirasjon for noen av dere der ute i verden!?


Idag er det hallen jeg viser frem igjen. Ikke de store forandringene her..jeg liker godt dette lyse rommet med de friske blåfargene. I anledning Lille Bøllefrø sin 4-årsdag lagde jeg den sorte vimpelrekken, og den skal få henge litt til pga vi skal ha enda et bursdagsbesøk i neste uke :) 

I mitt forrige innlegg skrev jeg om akseptert rot. Hallen er et av de rommene jeg helst vil ha helt ryddig, det er jo tross alt her man gir førsteintrykket av hvordan man har det hjemme ;) ..alikevel vil jeg si at det er særdeles vanskelig å holde det ryddig her, med mindre jeg går etter alle og enhver og plukker opp jakker, sko og luer.. og det gidder jeg ikke ;) 




HA EN FIN NY UKE! 
vi "sees" plutselig :) 




4 kommentarer:

  1. For en flott gang altsÅ!!
    Så stor og lys - deilig:)
    Vi har verdens minste gang, og det er ikke kult med to tenåringer i hus, DA snakker vi ROT da!!

    Elsker de blå detaljene ♥

    SvarSlett
  2. For et herlig inngangsparti *drømme drømme*

    SvarSlett