lørdag 22. desember 2012

22.des - IDAG SKAL DET PYNTES

Foreløpig er ikke huset vårt så veldig julepyntet.. foruten rommene til guttene som ble fylt opp med nisser igår ;) De røde nissene slipper ikke inn i stuen min, men jeg kan jo forstå at barna liker dem. Sånn ellers i huset pynter jeg med med nøytrale farger som passer interiøret. Sort, hvitt, sølv og litt gull..og selvfølgelig litt natur kommer inn. Masse levende lys, stjerner i vinduene og noen pepperkakehus gir meg julestemning, og idag skal til en juletreskog, hilse på nissen og hente med oss et juletre hjem. Tror det blir koselig. 
 

Julestemningen er ikke helt på plass ennå, men jeg tror den kommer etter denne dagen som skal fylles med julekos, pynting og den tradisjonelle "Lille julaften-kveldsmaten", som vi må ta en dag på forskudd pga min søster reiser til Dubai.. heldiggrisen!

Har du julestemning?

ikke så mye julestemning i dagens bilde i hvertfall ;) 



1 kommentar:

  1. Så koselig å pynte til jul idag,ikkje mykje rødt hos meg heller men måtte ha ein bukett røde blomster å friske opp med:)
    Ønsker deg ein fin pittelille julafta:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett