tirsdag 13. november 2012

Min lille krok

Her sitter jeg! I den beste stolen i huset :) I alle interiørbalder, og på veldig mange blogger finner man bilde av denne stolen om dagen..og det skjønner jeg godt! Jeg kjøpte min første About a Chair på Hay-shop i Oslo i 2010..da stolen var helt fersk! Jeg og mannen sto utenfor butikken da jeg sa; nå skal vi inn og se om vi finner en FIN kontorstol til meg. 5minutter senere sto vi i kassen og betalte den hvite i polypropylenplast..vi falt for dens enkle, rene design + at den var supergod å sitte i :) 


Men å sitte lenge på en stol i polypropylenplast er ikke såå behagelig. Det blir litt klamt og kaldt, og etter å ha sittet på saueskinn i halvannet år, gikk jeg i vår til innkjøp at en polstret utgave også! Denne kan jeg virkelig anbefale!  ;)


Kontorkrok-budsjettet ble brukt opp på 27" iMac og Hay stoler, så resten i min lille krok er stort sett Ikea-ting. Jeg syns de har fine, greie løsninger når det gjelder kontor og oppbevaring. I skuffeseksjonen får jeg plass til overraskende mye. Jeg var lenge på jakt etter en fin veggklokke som ikke skulle ruinere meg, så jeg endte opp på Ikea igjen..men som jeg viste igår så har jeg pimpet den en smule for å gjøre den bittelitt mer spennende. Og mens vi snakker om klokken...Nevnte jeg for et par dager siden at blogging er tidkrevende!? Det kommer ganske tydelig frem på bildene hvis du studerer de litt ;)


...men det er en ting med veggklokker: De tikker høyt om minner om kjedsomhet!!
så det spørs om klokken får lov å ha batterier i så veldig lenge..


Ha en strålende fin dag :) 

6 kommentarer:

  1. Lekker kontorkrok!!
    Digger stolen ♥
    Og klokken ble kuuuul:)
    Tar tid med bilder og styling ja, det er helt sikkert:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk IGJEN for fine ord :)
      Du er så flink å legge fra deg koselige spor du!!
      Klem fra meg!

      Slett
  2. ÅH LEKKERT!! :) Liker veldig godt - takk for inspirasjon!

    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Kjekt at du ble inspirert :)

      Slett
  3. Hei,
    Fant deg og bloggen akkurat! via noepåhjertet.
    Bloggverden er så stor!!
    Legger meg til som følger og gleder meg til å titte innom igjen. Liker stilen din og bildene dine
    God kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du fant veien hit da :)
      Alltid gøy med nye følgere!
      Ha en fortsatt fin kveld

      Slett