torsdag 9. august 2012

Bursdagsforberedelser

Nå var det lenge siden forrige innlegg..deilig med sommerferie ;) Vi får se om jeg ikke klarer å puste litt liv i bloggen nå som høsten nærmer seg... I disse dager planlegger jeg Skolegutten sin 7årsdag, og det er ikke bare bare skal jeg fortelle deg; Den gutten vet hva han vil ha!! Listen legges høyere og høyere for hvert år som går! Aller helst vil han ha 7 forskjellige kaker - reprise fra alle kaker jeg tidligere har stått i timesvis på kjøkkenet med + en ny en, hehe :)


I år blir det ikke det tradisjonelle familiebesøket hjemme i stuen. Vi skal nemlig på båttur sammen med mine foreldre, søsken og tantebarn. Det blir bursdagsfest med langbord på kaien..Og hva passer vel da bedre enn å pynte kaken med fisker, krabber og sjøstjerner :) Skolegutten sin idé, en kreativ liten fyr er han!! Men det viste seg at han heller ikke i år valgte et tema som var lett å handle inn kakepynt til..så da har jeg sittet i noen timer og laget marsipanfigurer i år også ;) Det kommer nok noen bilder av kaken og festen over helgen..

Ha en fortsatt fin dag :)

1 kommentar:

  1. Håper du tar bilder av kaken også, med pynten på :-)
    Det var flotte figurer du har laget.
    Koselig å feire dagen på kaien!
    ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett