mandag 6. februar 2012

Jeg er forelsket...

...og det var kjærlighet ved første øyekast ;)


Jeg besøkte den inspirerende bloggen Åpent Hus idag, og hun er god på å finne kule ting på nett!
 Idag var det kommoder hun hadde funnet frem.. 



Kommoden fra ex-t talte rett til meg - se på de herlige fargene!! Akkurat noe sånt kunne jeg tenke å ha i tilbygget, som tro det eller ei; begynner så smått å ta form innvendig! Jeg besøkte den italienske nettsiden, (som forøvrig har mye kult) og fant ut at det er den svenske designeren Sigrid Strömgren som har designet møblene...

 Er det noen som kjenner til en Norsk forhandler av herlighetene!? helst i Bergen... ;) 
Jeg har en forferdelig ustabil nettforbindelse ikveld..så det er bare irriterende å søke på nett...

2 kommentarer:

  1. Så mange fine innlegg det har kommet siden jeg tittet innom sist. Nydelig seng gutten deres har fått! Og de møblene i dette innlegget... De kunne ha fått flyttet rett inn her hos oss. Så fine former og farger!

    SvarSlett
  2. Kan ikke hjelpe deg med forhandlere desverre, men fy søren så lekre hyller ♥
    Herlige farger og form - like a lot!!

    SvarSlett