søndag 14. august 2011

Sommerminner..

..fra Stavanger!



Imorgen er det null mer ferie!! Da begynner mr.Handyman på jobb igjen, Lille Bøllefrø i barnehagen og vi skal teste ut langdag på SFO for Luringen (innkjøringen gikk veldig fint, så satser på det går greit). Jeg skal sitte her jeg sitter nå..nemlig ved Mac'en og tegne! Plutselig var det ikke så lenge til eksamen likevel...

Mot slutten av ferien er det kjekt å se tilbake på gode minner fra sommeren! 
Bildene idag er fra Solastranden!  


..men bildene fra denne ferien vil alltid minne meg om tragedien på Utøya! Aldri før har jeg fulgt så mye med på nyhetene, og hele ferien ble naturligvis preget av dette. Det var spesielt å være i Dyreparken da hele Norge stoppet i ett minutt! Utrolig trist!!  

♥ Mine tanker er fremdeles hos dere som ble direkte berørt ♥

1 kommentar:

  1. Ja, nå er plutselig hverdagen her, men det er jo litt deilig også. Selv om det har vært tragisk med 22.juli så har sommern gitt mange fine stunder.
    Ønsker deg en fin ny uke:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett