torsdag 3. mars 2011

Vår!?

Jeg er redd det bare er været som spiller meg et puss..men jeg syns tydelig at det ligner på vår idag! :) Jeg har hatt en skikkelig kosedag ute med guttene mine. Piknik på tunet med pølser og kakao på termos, lek med nabogutten og hunden deres. Knall og fall, smil og latter, en tur i skauen for å finne kvister til fastelavensris, og Luringen har til og med sløyet en fisk helt på egenhånd ;) Lykke!


Nå har 2 slitne og nybadede gutter sovnet, far er på konsert og mor skal kose seg forran peisen :)
..Tenk om alle dager var like idyllisk.. 

3 kommentarer:

  1. Så herlig ♥ Koselige vårbilder av glade barn på bar bakke med pølser og SMIL - sukk... kan snart ikke vente lenger på våren jeg altså, og her er det ikke bare bakker for og si det mildt!

    Nyt helgen i finværet (får håpe den holder)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Guri, det er jammen forskjell på østlandet og vestlandet... Selv om det har vært plussgrader i dag, er det lenge til vi ser noe til bar mark! Koselige bilder! :)

    SvarSlett
  3. Koselige bilder.
    Jeg er nærmest livredd for at det skal snø enda mere, eller at det skal bli 20 blå igjen.
    Vi får satse på at det ikke blir noe av:)

    SvarSlett