fredag 10. september 2010

Bloggen ett år!!

Ikke mye liv på bloggen min om dagen nei. Beklager det! Hverdagen er som kjent travel, og den siste uken har jeg stort sett sittet med papp, lim og balsatre oppetter ørene. 2 uker siden skolen startet igjen, og flere av oss har allerede brukt timene om natten for å bli ferdig med første oppgave. Vi har laget hver vår modell av en black box scene til stykket; "Lang dags ferd mot natt", av Eugene O'Neill. Et sært og tragisk stykke - en skikkelig utfordring for meg å tolke! Blir spennende å se scenografien til stykket når det skal spilles på Den Nasjonale Scene senere i høst!


Med fullt fokus på skole, glemte jeg at bloggen hadde bursdag for litt siden. Det må jo feires!! En giveaway for å vise at jeg setter pris på mine lesere syns jeg er på sin plass, så følg med i helgen! 

God fredagskveld!!

ps: Idag begynte jeg på et spennende og tidkrevende prosjekt her hjemme!! Noe jeg har hatt lyst å gjøre så lenge vi har bodd her.. Gleder meg veldig til å kunne vise bilder av noe annet enn en orkidé ;)

1 kommentar:

  1. Hei:)

    gratulerer med 1 år som blogger!!! En flott blogg har du !!

    Jeg har også en give away på bloggen. Hadde satt pris på om du ville være med :)

    SvarSlett