onsdag 21. juli 2010

Duk og dekket bord



Puh... nå har jeg endelig landet i sofaen :) Jeg har nok gått noen kilometer inne i huset idag! Det er jammen litt styr, men veldig gøy å lage til selskap! Middagsgjestene våre har nettopp takket for seg, og jeg vil si det ble en vellykket middag :) 8 barn har lekt og kost seg sammen, mens vi voksne har spist og kost oss! Det var kjekt å treffe min fetter og familien hans igjen (veeldig lenge siden sist) og så fint at de ville komme på besøk så vi fikk takket for lånet av huset deres i Kristiansand i sommer :) Min søster og familien hennes var her også..koselig som alltid!!

Håper du har hatt en fin dag..kanskje du er så heldig at solen har tittet frem!? Den har nok glemt oss Bergensere litt, men jeg har hørt rykter om bedre vær imorgen!? Håper det, for da har jeg tenkt å ta guttene med på den berømte Bybanen! Har en stor-liten gutt her som syns det er veldig stas :)


God kveld til deg og dine!

1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder du viser. Høres koselig ut med fest for store og små.

    SvarSlett