fredag 29. januar 2010

Interiørstudenten Eva..

..drømmer seg bort i kataloger fra bla. Slettvoll, Kvänum og Englesson..


Det er jo nærmest pining å be meg om å "innrede" kvalitets kjøkken og bad... Til noen andre!! Kjøkken og bad er de rommene i huset jeg har mest lyst til å pusse opp! Og tror du jeg finner mye fint hos Kvänum for eksempel...!? :)


Jeg får bare sette meg ned og begynne å spare..så får vi håpe at jeg får drømmekjøkkenet en dag ;) ..nye tulipaner er det også på tide med ser jeg.. de ser litt sliten ut de på bildet! Nå er det helg, og jeg skal tegne kjøkken, besøke gode venner, bake og feire 1års dag :) Blir nok travlet..men det er alltid kos med helg :)


Håper din helg blir super!

3 kommentarer:

  1. Hehe- know the feeling savner vår gamle bad ♥ hjerter kan man lage med ctrl knappen og noen til men jeg vet ikke hvordan. Jeg kopierer hver gang. Du kan bruke det jeg laget der og kopiere og lime inn, om du gjør det i innleggene kan du endre str og farge på samme måte som du gjør med teksten..
    EJ går litt 5 skritt alene men mer og mer for hver dag.. Hun sier dadda, mamma, pappa takk -takk ♥ det liker jeg for det har vi øvet på i maange mnd.Titt tiit og der der.
    Når vi sier hei og hadet vinker hun og når jeg sier nå kommer pappa vinker hun og hopper av glede..
    Jeg har noe godt å lage landkylling liker dere kylling?
    Jeg kan i så fall sende en oppskrift som alltid slår an på mail senere i dag.. EJ er utålomodig nå:)
    Deres lillegutt da, går han- prater han?:)

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Goood helg! Kos deg med alt du skal gjøre. :)

    klem

    SvarSlett
  3. Akkurat det samme gjør jeg :)

    Kjenner igjen skisseboka og reduksjonslinjalen ja, den er flitt i bruk her også.

    Holder på med kjøkken oppgaven vi også, men vi har våtrom (bad) samtidig, så nå er det skikkelig mye å gjøre, tekninske tegninger, oppriss, teknisk plan og møbelplan og snitt. Og alt det andre...puh.

    Presentasjon om ei uke...skrekk og gru...

    SvarSlett